OVERSIKT HAVN
Priser 2019
SØKNADSSKJEMA

september 2019

INNKALLING TIL ÅRSMØTE 2019!
06.01.19

I henhold til § 11 i vedtekter for Jåttåvågen båtforening, innkaller styret med dette til årsmøte i Jåttåvågen Båtforening. Årsmøtet avholdes i klubbhuset torsdag 31. januar 2019 kl. 19.00. (Saksliste er lagt til nederst på siden)

Saker som ønskes fremmet av medlemmene må være styret i hende innen 17. januar 2019.

Styret gjør oppmerksom på at fristen for vedtektsendringsforslag utgikk 31/12/18, ref. § 14.

Forslag til vedtektsendringer innen frist:

7.1 Forslag til vedtektsendring.

Styret i JBF fremmer forslag om ny paragraf som omhandler personvern i foreningens vedtekter. Bakgrunnen for dette er den nye personvernlovgivningen som trådte i kraft mai 2018 med derav økt fokus på håndtering av personopplysninger.

Forslag til vedtak: Følgende kapittel og paragraf tas inn i vedtektene:

«V. PERSONVERN

§ 9 Jåttåvågen Båtforening registrerer og behandler personopplysninger om sine medlemmer i henhold til gjeldende krav om personvern og samtykke.  For medlemmer med båtplass, eller etter avtale, deles følgende opplysninger med felles organisasjonsledd, som for eksempel Kongelig Norsk Båtforbund: Navn, adresse, mobilnummer, epost-adresse. Dette gjøres for at medlemmene skal få tildelt medlemsnummer og kunne dra nytte av eventuelle medlemsfordeler. Hvis det ikke er ønskelig at personopplysninger deles, må dette meldes skriftlig til Jåttåvågen Båtforening.»

Årsberetning, revidert årsregnskap, valgkomiteens forslag og øvrige saker fremmet av styre og medlemmer vil bli lagt ut i messa fra torsdag 24. januar 2019.

Valgkomiteens formann er Kristen Robertsen 99430240. Aktuelle kandidater kan meldes ham.

Jåttåvågen 2. januar 2019

For styret

Terje Løland

Leder Jåttåvågen Båtforening

Saksliste finner du her: saksliste årsmøte

Gratis registrering ut 2019

På de syv første månedene i 2019 ble 75 småbåter og kajakker funnet drivende langs norskekysten, viser tall fra Hovedredningssentralen. Kun fem av farkostene var merket, slik at det var mulig å finne fram til eieren og sjekke hvem som hadde vært om bord – og om det var behov for hjelp. Dette vil vi gjøre noe med. Redningsselskapet tilbyr nå gratis registrering av båt, kano, kajakk med mer ut 2019.

Sikre dine verdier på vannet – registrer båten eller utstyret ditt i dag!