OVERSIKT HAVN

november 2019

Jubileums tur
10.09.18

Er der noen som har bilder fra jubileumsturen? Ønsker å samle inn bilder for å dokumentere at vi hadde en kjekk tur. Har du noen blink skudd så send de til leder@jb-forening.no. Vi fremkaller disse og lager et fotoalbum til bruk i messa og eller i klubb lokalet.

Vi kommer også til å dele disse på websidene våre men siden det ikke er rett frem å dele info om personer i dag (personvernlovgivningen) vil vi be de medlemmer som ikke ønsker at vi deler bilder med andre om å gi oss beskjed, er de i tvil så kan de ta turen i messa å se på bildene i fotoalbumet etter at de er fremkalt. Kommer en mail til dere

Vi har allerede noen bilder, og til nå har vi ikke klart å finne noen bilder av medlemmer eller deltagere i klinsj med nabobåten eller buksa på halv 8. Der var heller ingen som ble sjøsyke og hang over rekka og matet fisk og måker. så det burde gå greit.

Terje

Gratis registrering ut 2019

På de syv første månedene i 2019 ble 75 småbåter og kajakker funnet drivende langs norskekysten, viser tall fra Hovedredningssentralen. Kun fem av farkostene var merket, slik at det var mulig å finne fram til eieren og sjekke hvem som hadde vært om bord – og om det var behov for hjelp. Dette vil vi gjøre noe med. Redningsselskapet tilbyr nå gratis registrering av båt, kano, kajakk med mer ut 2019.

Sikre dine verdier på vannet – registrer båten eller utstyret ditt i dag!