Priser 2018

oktober 2018

Ny personvernlovgivning
11.03.18

Ny personopplysningslov og innlemmelse i EØS-avtalen Justis- og beredskapsdepartementet arbeider for tiden med å gjennomføre EUs personvernforordning (GDPR) i norsk rett og innlemme forordningen i EØS-avtalen. Forordningen ble vedtatt i april 2016, og begynner å gjelde i EUs medlemsland 25. mai 2018.

Som et resultat av denne nye lovgivninger har foreningen implementert et skriftlig regelverk som omhandler personvern og samtykke.

Da foreningen ikke behandler sensitive opplysninger om medlemmer, ansatte eller tillitsvalgte har vi ikke sett behov for å endre på informasjonen som lagres av foreningen.

Informasjon om hvordan foreningen omhandler informasjon og hvem vi deler den med, finner dere dette under menyen: vedtekter og regelverk.

I tillegg vil det fremmes et forslag om tillegg i vedtektene på første ordinære årsmøte,  som nettopp omhandler dette tema,  slik at vi er i samsvar med nytt regelverk.

VINTEROPPLAG

Det er kun midtgang lagring som er igjen.

Betyr at båtene må ut før 15 April.